top of page
  • Writer's pictureHana Stojkovic,writer,artist

Otkacene zelje2

Možda jednog dana

Možda sudbina odluči da nas

ponovo sastavi.

Da nam se negde

potpuno nenadano

pogledi ponovo sretnu.

Dva stranca,

koji su nekada jedno bili,

delili snove, maštali,

smejali se, voleli.

Nećemo se zagrliti

kao nekada.

Verovatno se nećemo

ni obradovati

jedno drugom.

Možda će neko biti

pored tebe, pored mene.

Posle par neprijatnih

trenutaka ćemo pružiti

ruku jedno drugome.

Tada me nemoj pitati

kako sam.

Nikada te lagao nisam,

pa sigurno neću ni tada.

A poslednje što ću želeti

je da budem iskren.

Da ti kažem kako je

život ništa bez tebe.

I ne, sigurno te

kako si upitati neću.

Ne želim da čujem istinu

"Nikad bolje".

Gledaću te samo,

istim onim zaljubljenim

očima dečaka koga si u

meni probudila

i odlaskom ubila.

Ćutaću, suvog grla,

grudi bez srca

jer ono će

kao i onog dana

kada si otišla

i odnela ga

biti kod tebe.

I rastaćemo se

kao da nikada

postojali nismo.

I molim te,

kada se okreneš,

na pitanje "ko je to?",

šapatom odgovori.

Da ne čujem jer

odgovor će da zaboli,

"Ne znam. Poznat mi je

ali se imena ne sećam".Možda jednog dana sudbina odluči da nas ponovo sastavi. Da nam se negde potpuno nenadano pogledi ponovo sretnu. Dva stranca, koji su nekada jedno bili, delili snove, maštali, smejali se, voleli. Nećemo se zagrliti kao nekada. Verovatno se nećemo ni obradovati jedno drugom. Možda će neko biti pored tebe, pored mene. Posle par neprijatnih trenutaka ćemo pružiti ruku jedno drugome. Tada me nemoj pitati kako sam. Nikada te lagao nisam, pa sigurno neću ni tada. A poslednje što ću želeti je da budem iskren. Da ti kažem kako je život ništa bez tebe. I ne, sigurno te kako si upitati neću. Ne želim da čujem istinu "Nikad bolje". Gledaću te samo, istim onim zaljubljenim očima dečaka koga si u meni probudila i odlaskom ubila. Ćutaću, suvog grla, grudi bez srca jer ono će kao i onog dana kada si otišla i odnela ga biti kod tebe. I rastaćemo se kao da nikada postojali nismo. I molim te, kada se okreneš, na pitanje "ko je to?", šapatom odgovori. Da ne čujem jer odgovor će da zaboli, "Ne znam. Poznat mi je ali se imena ne sećam".




3 views0 comments

Recent Posts

See All

Preko

Post: Blog2_Post
bottom of page