top of page
  • Writer's pictureHana Stojkovic,writer,artist

Volim,ne obožavam

Obožavam nas sujetne koji dobrima uvek kažemo "bravo".

I nas samožive, koji se trudimo da

prijatelje ne opterećujemo svojim

problemima.

Ponosna sam na nas "egoiste" koji nikada

nikome nismo rekli jedno u lice a drugo

iza ledja.

I nas tvrdoglave koji samo svojom

glavom udaramo o zid, nikad tudjom.

Drago mi je zbog nas, licemernih, koji ne

dolazimo u tudje kuće da bi zagledali ima li paučine,

i ne teramo mak na konac da bi

nametnuli svoj stav kao jedini ispravan.

Zbog nas, nesigurnih, drago mi je jer nikog ne vučemo za rukav,

koji se u Boga uzdamo.

Nas, sujetne, koji ne damo na sebe ali

ni druge ne diramo, obožavam.

Da je moja sujeta materijalizovana,

tačno bih je uramila.

Da imam u šta da gledam, kad se oko mene budu topile maske

prepodobnih, sebe volećih, skromnih čovekoljubaca.

3 views0 comments

Recent Posts

See All

Ako

Post: Blog2_Post
bottom of page