top of page
  • Writer's pictureHana Stojkovic,writer,artist

Život sa bolom

Updated: Apr 24, 2022


Sa vremenom navikneš da svaku dobru vest primiš sa određenom dozom skepticizma,straha....

Posle svih udaraca,svih šokova,stresova,padova nekako sve izrečeno primaš sa rezervom i nekom hladnoćom.

Dobila sam i nadimak~LEDENA~nasmejem se svaki put kada me pozovu tim imenom,

da pomislim,volela bih da jesam......jako!




Nastaviću ovaj tekst, jer na pisanje me je naveo tekst koji sam pročitala.

Autor je Sasa i novosti koje sam saznala nisu nimalo jednostavne niti naivne,zapravo su jako bolne,a radi se o njegovom poreklu.

Naime radi se deki i ostalim događajima i užasima koji su se dešavali njegovom deki u detinjstvu za vreme II svetskog rata.

-Kako nemam dozvolu za objavu teksta samo ću reći ovoliko,

ukoliko budem dobila dozvolu postaviću tekst o interesanoj životnoj drami jednog sada Beograđana.




Kasno je,odoh na spavanje,laku noć prijatelji.


,Nastaviću

Recent Posts

See All

....

Post: Blog2_Post
bottom of page