top of page
  • Writer's pictureHana Stojkovic,writer,artist

Kairo

Updated: Apr 29, 2022


Kada odem na godišnji odmor idem sa namerom da se odmorim,opustim i maksimalno uživam.

Da li svi tako doživljavaju?

Ne,i ne čini mi se,sigurna sam,a o tome i pišem u nastavku teksta.

20.7.2017god.Egipat,Hurgada. Ovih dana neki su se baš žalili što su eto baš u Egipat otišli na godišnji,a tamo ih eto sačekao naš narod koji igra kolo po plaži.Nije baš prijatno, priznajem,ali nije ni prvi put.

Realno nije smak sveta i svakako nema ničeg ružnog u tome sve iako ne bih ni za sto života mogla da zamislim sebe kako niotkuda upadam u kolo i podvriskujem po sred Egipatske plaže.



Ako niste sretali pijane Nemce ili Engleze po odmaralištima onda mogu da razumem zašto kolutate očima.

Kada se oni popnu na stolice i horski zapevaju neku svoju navijačku onda je to ok i svi vadite telefone da zabeležite i okačite na Insta story.

Licemerno malo,zar ne?




Hm,isto tako zgražavaju se pojedine dame kako to da u Grčkoj puštaju srpski melos,a eto one baš došle da odmore od tog zvuka.

Samo im još u Crnoj Gori ne odgovara što gostuju sve domaće zvezde ili kako to da u Turskoj jedu baklavu,pa zar to nije kolač moje babe?

Time se jednači glupost ovih turista.




Svima vama koji ste se pronašli u priči" evo ih dosadni Srbi na plaži",imam da kažem nešto.

Ako vam na plaži smetaju Srbi i srpski pa ne možete da se opustite možda nije upšte do njih,nego do vas!

Ja ću na odmor otići da se odmorim i to pošteno od posla,od gradske vreve, od obaveza, od svakodnevnice koja kruži i ponavljaja se kao traka.

Ali neću od Srba,srpskog i narodne muzike.

Kako uopšte mogu da bežim od mog naroda,jezika koji poznajem,a da uživam u prisustvu stranaca za koje nekad moram da se zanesem slušajući dobro da bi prepoznala jezik kojim pričaju?

I zašto su oni bolji od nas?

Bez logike!

Zašto bih se na ulici divila nekom plesu za koji ni ne znam odakle potiče,a sa gadjenjem gledala moje ljude koji se vesele uz muziku moje zemlje?

Ako vam se i ne dopada previše stavite slušalice,promenite ležaljku i gledajte na drugu stranu.




Ako budem imala priliku i budem znala o kome se radi,rađe bih pobegla od vas koji se gnušate da delite plažu da svojima,a tudje smatrate prestižom.Ima da opletem Užičko po sred plaže i da se penjem na stolove uz narodnjake i da se provodim onako kako mi se bude htelo u tom trenutku jer sam na odmoru!




I zato jer volim sve što je naše! A moje mesto prebivališta nema veze sa mojim osećajima i pripadnošću.

Usput i da bih vas nabeđene iznervirala što morate samnom da provodite odmor.🙋‍♀️😘


Recent Posts

See All

....

Post: Blog2_Post
bottom of page