top of page
  • Writer's pictureHana Stojkovic,writer,artist

Kroz život stekneš osobe slične sebi...

Updated: Apr 28, 2022

Kroz život stekneš osobe slične sebi. Nekada te osobe odu, nekada ostanu, a nekada dođu samo sa jednom namerom,da te povrede,unize,ponize,nanesu bol....

Onda ostaje samo jedno pitanje,da li sam ja ta osoba koja mora da bude povredjena?


•Odgovori mogu biti iskreni,naravno ukoliko smo skloni da nas žale,ako ne reći ćemo ono poznato:" dobro sam",znak za alarm ako je preko puta nas osoba koja nas poznaje i voli,znaće da ne govorimo istinu,narodskim žargonom rečeno "ma lažeš"!


•Mogu biti i lažni,

"Da,tako sam uradila,baš sam se namučila"!

Ako žele laž,to i im i dajte,ne opterećujte sebe ljudima koji ne žele istinu,nego ono što oni smatraju da je po njima u redu.


Davno sam raskrstila sa tipom ljudi koji misli da sve zna,dobro i ispravno,a život im je kaša.

Ja idem u moj " nered" tamo sam svoja na svome!



I koliko tako?



Sebe varajući živiš u zabludi,no ko sam ja da ti govororim šta je ispravno? Samo

napred,provalija je ispred tebe....

4 views0 comments

Recent Posts

See All

SF

Post: Blog2_Post
bottom of page