top of page
  • Writer's pictureHana Stojkovic,writer,artist

Nekada je da, a....

Ukoliko odeš,nestaneš...

Ti znaš da ja više neću biti ja,moje misli lutaće za tobom po beskrajnim prostranstvima moje mašte i svakog časa iznova ponavljaću sebi da razlog tvog odlaska nije bila sudbina.



Nekada mi je lakše da pomislim da si sretan negde daleko od mene.....

Znaš tvog ludog sanjara koji zoru dočekuje pišući ti pesme....

Zato i ovo što pišem sada primi kao izraz lude ljubavi koja ne može da shvati da može nekada i belo da bude crno,

čak i to znaš samo ti , da kod mene sve može osim jedne stvari.


I uvek je tako lakše duši jer zapravo o njoj se i radi.


Ne mogu i neću da prihvatim ono što boli toliko da mi ovog časa srce puca.....




Znam i to da sam teška i nekada dosadna sa mojim begom u tišine i svet znan samo meni...Ali molim te shvati tamo su svi oni koje volim i koji su mi u duši,u srcu...

I znas da ću suzu teško pustiti, i znaš da ne želim da moram,i znaš da hoću da volim, a ne da strepim, i 1000 znaš da u meni postoji i još 1000 koje ću brzo smisliti,ali smrti neću oprostiti.

I boriću se kao Sančo Pansa i smešna ću možda biti, ali niko osim tebe neće znati da samo jednu stvar neću oprostiti.



Zato ću pre da

lagano nestanem i istopim se na suncu,

Nestanem poput magle, i znaću da nisam vise u tvom srcu.

Jer lakše je...

Jer tada ne boli onako, jako baš do iskona gde se urlik razliva.


I ne znaju mnogi gde je "iskon", ali ti nisi svako i znaš da ću pre reći da tamo sada stanuje neko drugi nego istinu zlu,

a ja sam sada sama,

kao sporedni kolosek

na pruzi..jer lakše je veruj.


Ne želim da patim,

ne želim da opet onako boli,

da iznova jauk do neba se čuje, i ne želim i neću više da kažem da, teško mi je i patim,radije ću reći

nisi više moj, tudj si ,vidim i da ne mogu da te vratim.

Sve ću reći i lagaću znam,ali priznati neću.




I to je bolje od tamnih i dugih noći punih suza i jauka,

jer jutra koja svanu mutna su i gorka kao pelin,

zato pusti,pusti me....

samo da se nadam da si sretan,

i da ti je sa njom bolje,

jer lakše je tako jer imam nadu da mogu i da se borim.

I da,tada su noći puno bolje,a ne duge i mračne kao moje.

Ne želim iznova da mi je

srce slomljeno i da krvari kao vulkan kada iz utrobe lavu baca.




I znaš da želim da znaš da si bio poslednji san moje duše.

Da, samo jednom se ludo voli, ali nekada neko ukrade i san od mašte skrojen pa voli ludo još jednom.

Znaš i da je taj neko tvoj ludi sanjar što prostranstvima mašte jezdi.

Zato pusti me da sanjam, jer rekoh već, ne želim.....


Zagrljaj podrška Tajnih stiže do vas🙏🍀❤🥰


10 views0 comments

Recent Posts

See All

....

Post: Blog2_Post
bottom of page