top of page
  • Writer's pictureHana Stojkovic,writer,artist

....hm da,kako nazvati ovaj tekst,razmišljanja?

Updated: Apr 22, 2022

Nedavno sam čula pitanje,upućeno meni,više kao podrška nego kao kritika.

Naime pitanje je glasilo otprilike "sve je sjajno,stil,tekstovi,fotke,ali...."




•Famozno ali mora da se upetlja i pokvari sve lepo.Ogradjujem se,ali ja kada čujem ali ili" if" dobijem blagi napad smeha,jer očekujem nešto jako ružno posle niza hvale.

Neko jednostavno ignoriše dok neko padne u vatru braneći svoj stav,rad,misao....sta god.

•U većini slučajeva ni ne čujem,ali kada se radi o bliskoj osobi nemoguće je ignorisati,a ne možete ni pasti u vatru pa po naški pomenuti bližu i dallju familiju :-).

• Zato sam i napisala da ne znam kako nazvati ovaj post do razmišljanjasvakdanja..razmišljanjasvakdanj.


Verovatno ste se našli u sličnim situacijama gde ste mislimavpustili glavnu reč.Te tako i ja.Pustim misli nek idu u razmišljanjasvakdanja....A ja,odoh na kafu.



Pozdtav

I podrška svakao i zapratite nas na Instagramu :❤🥰❤

👇


Facebook:👇





Recent Posts

See All

Ako

Post: Blog2_Post
bottom of page