top of page
  • Writer's pictureHana Stojkovic,writer,artist

Šaptač

Updated: Oct 23, 2022


Još pamtim onaj dan,

i tvoje stidljivo pitanje,

-" hoćeš li biti moja,

zvezda vodilja u pustoj noći,

kap vode na dlanu

kada sam žedan".

Gledala sam te širom otvorenih očiju,zanesena i zaljubljena tinejdžerka.


•Želim da se udam.

• Želim da imam decu. Ali sve je to vrh planine. Prvo, moram da se popnem. I uradiću to. Samo mi dajte malo vremena.Rekoh ja davne 2000 i neke,posle izlaska iz bolnice naravno lečenje od nervnog sloma je dugotrajan i mučan proces.Pored psihijatra,psihologa,zerapeuta fizijatra učestvovale je dosta ljudi specijalizovanih baš za takve slučajeve.

•Svoju ljubav možete upoznati u bilo kom životnom dobu. Uglavnom, moje razumevanje i uvažavanje života su posledice moje tuge.

•To je jako komplikovano.

I sve kroz šta sam prošla uveliko je uticalo na moju sposobnost da se otvorim prema drugim ljudima i izgradim nazovi normalne odnose(u samom početku je baš bilo " nazovi normalno".

Tugovanje ne nestaje, ne prestaje, samo menja oblik.

Ljudi su u zabludi kada misle da mogu da se izbore sa svojom tugom tako što će je prevazići i krenuti dalje. Ovo je čista,gorka istina.


Kada umru oni koje ste voleli više od sebe,ostajete sami u duši.

-Niko nije napisao ovu definiciju,ovo je moje lično razmišljanje sa kojim se slaže skoro 100% ljudi,kojima se slično desilo,sa kojima sam vodila razgovor.



Pozdrav i podrška od šaptača🥰❤☕😍

aZ Pozdtav

14 views0 comments

Recent Posts

See All

Ako

Post: Blog2_Post
bottom of page