top of page
  • Writer's pictureHana Stojkovic,writer,artist

Ludo zabavna strana...

Updated: Apr 28, 2022

Da,kao što rekoh u prošlom postu,volim šalu,ali ništa uobičajeno,više čudno,možda i uvrnuto,a omiljeni mi je crni humor.



Većina ljudi ne da ne voli crni humor nego ne razume(a opšte poznato je da je lakše reći ne volim nego doživeti transfer blama) i u naletu inspirativne gluposti kaže " ne, ne volim"!

E tada volim da "spustim poletarca" na zemlju jednostavnim pitanjem

; šta ti se konkretno mico ne svidja"?



Crvenilo i mucanje nema cenu,tada se slatko nasmejem

setim davno poznatog citata:



Bolje ništa ne govoriti

i biti smatran budalom,

nego progovoriti

i svima dokazati

da su u pravu.

Aristotel



Doduše i Zoran Radmilović je imao dobar citat:

Kad' umreš ti ne znaš i

nije ti teško, tako je i

kada si glup.




Moj savet svima koji imaju više od recimo 2gr mozga,ili IQ veći od sobne temperature nemojte pričati ukoliko niste upoznati sa temom diskusije,nemojte uletati u reč ljudima tipa neko priča o receptu za tortu i vi uletite( ničim izazvani)" a ja stavim i kokos"???



Naravno da podsmešljivi pogledi i okretanje očima neće izostati,jer ljudi smo zar ne?

Zli po ubedjenju( iako naučnici tvrde drugačije) ako ne i po rođenju uzimajući genetiku bližu i dalju u obzir....

Pozdrav društvo,moja puna podrška ...



Komentari su dobro došli,naravno.🍀😍❤😍🍀

....i da,ne morate vi u svemu da se slažete sa mnom.Ja sam u uvodu napisala,ovo je moj teren,pišem šta želim i kako želim.



Kome se ne svidja:

"Adio Mare" što bi Dalmoši rekli.

Slobodno i vi kao izvesni Domagoj Domi( ako nije lažno ime) napišite mi :

" Ajde glupačo odi i uvi sarmu"

Eto zavila (nisam "uvila")

sam sarmu i napisala post,nisam drmnula rakijicu kao Domagojeva supruga,ali uspela sam!:-)

Kakav sam ja lik,hm,nego šta!



Pozdrav🍀🥰❤😍


0 views0 comments

Recent Posts

See All

Ako

Post: Blog2_Post
bottom of page